Wavosaur home Wavosaur
Wavosaur free audio editor support forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Version Mac?

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Wavosaur Forum Index -> General (français)

Author Message
Seaman

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 8:31 pm    Post subject: Version Mac? Reply with quote

Bonjour chers développeurs Wavosauriens,
utilisateur depuis peu de temps de Wavosaur sur pc, je viens pour mon plus grand bonheur de passer sur MAC (Mini en l'occurence). Mauvaise surprise: Wavosaur n'existe pas en version Mac (PPC ou UB) ce qui me contraint à contrecoeur de lâcher Wavosaur Crying or Very sad
Est il prévu dans le futur une version Mac?
Vu le développement qu'une telle version engendre et sans oublier que Wavosaur est un freeware je n'ai pas beaucoup d'espoir mais.... y a quand même une petite flamme qui brûle encore....

Musicalement,
Seaman
Back to top
View user's profile Send private message
Rex
Site Admin

PostPosted: Tue May 01, 2007 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Bonjour Seaman.
Il n'y aura pas de version Mac.
Back to top
Bandini

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 9:32 am    Post subject: Reply with quote

Bouhouhou pourquoi le monde est si injuste ? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
Segolene Royal

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Il n'y a plus d'ordre juste
Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Wavosaur Forum Index -> General (français) All times are GMT
Page 1 of 1